ОФЕРТИ НА ПРОДУКТИ
ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

Политика за връщане

Молим да ни изпратете молбата си за връщане на продукт на имейл info@esteto.bg

Продуктите могат да бъдат върнати от всяка куриерска фирма, според предпочитанията на клиента. Разходите за връщане се поемат от потребителя. Връщането ще се извърши в рамките на 14 календарни дни от молбата за връщане / анулиране / отказ на поръчката.

Отказът от закупените продукти може да се извърши без позоваване на причина. Продуктите ще бъдат върнати в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с непокътнати етикети, заедно с документите, които ги придружават, и с копие от фактурата за покупка. Връщането на даден продукт без опаковката му или без аксесоари на опаковката (например защитни държачи, защитни елементи от картон или найлон и т.н.) или на продукта ще намали стойността на продуктите, както е посочено по-долу. Продукти с физически следи, удари, драскотини, дефекти, петна, механични/електрически шокове и др. не се приемат за връщане, без да бъдат приведени в изправност.

Разходите за връщане и разходите за свързаните услуги, които вече са извършени към момента на доставка и плащане на поръчката, съответно разходите за доставка, наложен платеж, банкови такси и тези за онлайн плащане, се поемат от клиента, а възстановяването на стойността на продукта ще бъде извършено в рамките на максимум 14 дни от датата, на която сме информирани за Вашето решение да се откажете от договора, но не преди датата на получаване на стоката.

Разходите за връщане, свързани с дефектните продукти, съответно продуктите, които попадат в търговската гаранция, се поемат от продавача, като ще бъдат възстановени в сметката на клиента, след получаване на продуктите.

Намалена стойност на върнатите стоки

Тъй като при продажбите от разстояние потребителят няма възможност да види стоките преди сключването на договора, той има право да се откаже от поръчката. По същата причина потребителят има право да тества и проверява закупените от него стоки до степента, необходима за определяне на естеството, характеристиките и функционирането на стоките.

За да определи естеството, характеристиките и правилното функциониране на стоките, потребителят трябва да борави и да ги инспектира по същия начин, по който би могъл да го направи в истински физически магазин. Например: потребителят трябва само да пробва дрехата, а не да я носи по различни поводи. Електронните и домашните уреди се тестват само чрез включване и изключване, НЕ като се използват за целта, за която са произведени. Следователно по време на периода на отказ потребителят трябва да обработва и инспектира стоките с необходимата грижа.

Вие носите пълна отговорност за намаляването на стойността на стоките в резултат на експлоатация, различна от необходимата за определяне на естеството, качествата и функционалността на стоките.

Приетите действия за определяне на естеството, качеството и функционалността на стоките са: - разопаковане без унищожаване или повреждане на оригиналната опаковка, следване на инструкциите за разопаковане (където производителят посочва режима на работа), без да повредите опаковката, продукта или аксесоарите;
- визуална, тактилна и обонятелна проверка на продуктите (когато разпоредбите по-долу не са нарушени);
- в случай на продукти, които не изискват инсталиране на консумативи или допълнителни връзки към комунални услуги, различни от електричество, е възможно да се захранват само с електричество и да се включват / изключват;
- в случай на продукти, които изискват инсталиране на аксесоари или свързване към комунални услуги, различни от електричеството (напр. вода, метан, сгъстен въздух и др.), е възможно да се захранват само с електрическа енергия и да се включват / изключват и не е позволено монтирането на аксесоарите консумативи.

Ако потребителят упражни правото си на отказ, след като е използвал стоката до степен, която надвишава границата, необходима за установяване на естеството, характеристиките и режима на работа на стоките, потребителят носи отговорност за намаляване на стойността на стоките.

Приети действия, които водят до намаляване на стойността на върнатия продукт или загуба на правото на отказ:
- използване на електронни или домакински уреди по друг начин освен тестване чрез включване / изключване на устройството;
- счупване на пломби и етикети;
- счупване или увреждане на оригиналната опаковка (оригиналната опаковка е неразделна част от продукта);
- надраскване, замърсяване, оцветяване, импрегниране на продукта с външни вещества;
- разопаковане на консумативи (напр. тонер, мастило и др.)
- разопаковане на хранителни продукти, козметика, продукти за лична хигиена, продукти за почистване, продукти за бебета и новородени или бельо.

Аксесоарите (ръководствата за потребителя, компактдисковете, кабелите и т.н.) в кутията на продукта, както и оригиналната му опаковка, са неразделна част от продукта. В резултат на връщане на продукт имате задължението да го върнете с оригиналната опаковка неповредена, защитена чрез опаковане със стреч фолио или опакована в картонена кутия (без етикети, залепени по нея, без изрязвания, скъсвания и т.н.) и заедно с всичките му аксесоари.

В случай на отказ от договора потребителят е отговорен само за намаляване на стойността на стоките в резултат на експлоатация на стоките, различна от необходимите действия за определяне на естеството, характеристиките и функционирането на стоките. Ако върнатият артикул е с повредена или нецялостна оригинална опаковка, със следи от употреба, драскотини, механични и токови удари, с липсващи аксесоари, липсващи гаранционни сертификати, потребителят е отговорен за намаляването на стойността на стоките.

Преди да върнете продукта, молим да защитите оригиналната опаковка с опаковъчно фолио или картонена кутия. Не режете оригиналната опаковка и не лепете етикети или скоч върху нея.

Стойността на използваните продукти със следи от употреба (дефекти, драскотини, огъвания, пукнатини, удари и др.) се приема да се върне само след привеждането им в изправност, включващо разходите за хигиена, козметизация, ремонт, подмяна на всички повредени части и привеждане във форма за продажба като Обновен / Реставриран продукт. Крайната стойност се определя според стойността на частите, които трябва да бъдат заменени, и ремонтните дейности или разликата между първоначалната стойност на новия продукт и препродажната стойност на използвания продукт.

Стойността на продуктите с повредена оригинална опаковка (смачкана кутия и / или скъсана и / или нарязана и / или пробита и / или мокра и / или със следи от етикети, тиксо, химикалка, маркер и др.) се намалява със стойността на реставрирането ѝ.

Стойността на продуктите с липсваща или нецялостна оригинална опаковка (например: защитни държачи, защитни елементи от картон или найлон и др.) се намалява според стойността на реставрирането ѝ.

Всяка промяна на състоянието на продуктите или влошаване на оригиналната им опаковка, която прави невъзможна продажбата на продукта като нов, автоматично води до прилагане на процедури за връщане, подлежащи на такси за реставриране на продуктите в състоянието, в което са били доставени.

Намалението е между 10% -90% от първоначалната стойност на продукта. Таксата за намаляване на стойността ще бъде съобщена на клиента при получаване на обновените продукти.
- върнатият продукт трябва да бъде придружен от оригиналния гаранционен сертификат, ако е издаден от производителя / дистрибутора.
- ако върнатите продукти са придружени от бонуси / подаръци, те също трябва да бъдат върнати. В противен случай тяхната стойност се спада от стойността на върнатата сума.
- ако са закупени повече продукти от един и същи вид и искате да ги върнете всички, уверете се, че само един е разпечатан. Връщането на останалите продукти се приема, само ако са запечатани.

Потребителят не може да упражни правото си на отказ за доставка на запечатани стоки, които не могат да бъдат върнати по здравословни или хигиенни причини и които са били разопаковани от потребителя: хранителни продукти, козметика, бельо, електронни продукти, които са влезли в контакт с кожата / косата / устата (по хигиенни причини, те се приемат обратно САМО след като ги приведат в съответствие, като заменят елементите, дошли в контакт с кожата / косата / устата).

Следните категории продукти могат да бъдат върнати само запечатани:
1. Продукти за лична хигиена, козметика, парфюми;
2. Интимни хигиенни продукти (дамски превръзки, иригатори, интимни гелове, четки за зъби и др.) и продукти за орална грижа (четки за зъби, вода за уста и др.)
3. Офис и канцеларски материали;
4. Продукти за деца и новородени (памперси и храна, продукти за хигиена и грижа и др.);
5. Изделия за бременни (майчинство и козметични аксесоари и др.);
6. Ако сте закупили няколко продукта от един и същи вид и искате да ги върнете всички, само един от продуктите може да бъде разпечатан, останалите продукти могат да бъдат приети само ако са запечатани.
7. Продуктите, доставени на склад след специална потвърдена поръчка и при предварително плащане, не могат да бъдат върнати.


Продукти без право на връщане

a) продукти, произведени в съответствие със спецификациите, представени от потребителя или ясно персонализирани
б) продукти, които могат да се развалят или имат кратък срок на употреба
в) запечатани продукти за консумация, свързани с която и да е категория продукти от офертата
г) запечатани продукти, които не могат да бъдат върнати поради здравни причини или поради хигиенни причини и които са били разпечатани от потребителя - определени продукти от категория ЛИЧНА ХИГИЕНА, МАЙКА И ДЕТЕ или СПОРТ И ФИТНЕС, които се използват за хигиена / грижа за тялото или хранене.
д) продукти, които след доставката, според своето естество, са неразделно смесени с други елементи
е) аудио, видео записи или запечатани компютърни програми, които са били разпечатани
ж) доставката на цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител


Данни за връщане

Връщането на продуктите ще се извърши съгласно данните по-долу:
SC Easy Po Soft SRL
Адрес: Bd. Tudor Vladimirescu Nr. 41, Sector 5, Букурещ
Телефон: +359876452682‬ ,
E-mail: info@esteto.bg
Работно време: понеделник - петък 09:00 - 16:00 ч.


Подателят отговаря за верността на данните, записани в документа за транспорт (AWB), както и за правилното опаковане и етикетиране на опаковките. Колетите, изпратени от подателя, трябва да бъдат опаковани по начин, който предпазва продукта от факторите, които могат да причинят неговото разрушаване по време на целия транспорт (препоръчително е да използвате предпазни елементи, напр. найлон, картон, обвивка с въздушни мехури и др.). Също така се препоръчва колетът да се опакова така, че да съответства на теглото, формата и естеството на съдържанието, както и на начина и продължителността на транспортирането. Опаковката трябва да защитава съдържанието, така че да не може да бъде повредена от натиск или последващи манипулации, тъй като може да бъде от картонени кутии, шперплат, дърво, дунапрен.

Времето за обработка на връщане на даден продукт от момента на доставка на пратката от куриерската фирма може да бъде 72 часа. Връщане чрез бърз куриер не е възможно при наложен платеж. Връщането на изплатените суми ще бъде извършено по-късно по банков път.


Достъп до мобилната версия


Copyright © Esteto.bg